20 Ekim 2015 Salı

Avon Far Away Parfüm


Özgür ruhlu kadınların vazgeçilmez kokusu olan Far Away benim de en sevdiğim parfümüm. Bu kokuyu hem hafif hem de hafif kek kokusuna benzettiğim için tenime çok yakıştırıyorum. Sadece parfümü değil vücut kremi, deodarantı ve vücut pudrasını da kullanıyorum.

Vücut kremini duştan çıktıktan sonra kullanmaya çalışıyorum bir yandan vücudumu nemlendirirken bir yandan da kokusunu tenime sabitlemiş oluyorum. Işıltılı vücut pudrasını yakın zamanda keşfetmeme rağmen kullanmayı sürüdürüyorum. Pırıltısı çok fazla değil oldukça hafif hatta sizlere şöyle tarif edebilirim kullandıktan sonra evin içerisinde anlaşılmıyor, güneşli havaya çıktığınızda ışıltı etkisini görebiliyorsunuz. Bende çok fazla parlatan pudraları sevmediğim için bu pudrayı çok beğendim, kullanmanızı tavsiye ederim.


Gelelim benim vazgeçilmezim olan yıllardır kullanmaya devam ettiğim Far Away parfümüme.. Saçlarımı yaptıktan sonra saç maşasının kokusu beni rahatsız ettiği için iki kere de saçlarıma sıkıyorum. Gün içerisinde maruz kaldığımız sigara kokusu ya da kış aylarındaki dışardaki kokuyu bir nebze azaltıyor.


Vücut spreyini çantamda taşıyorum. Diğer firmaların spreylerine göre daha küçük bir şişe de yer aldığı için hem hafif hem de küçük. Ambalajının avantıjını sonuna kadar hissettiriyor. Vücut spreyinin daha kalıcı olmasını isterseniz duştan sonra vücudunuza çalkalayıp biraz uzaktan sıkın. Bu teninize kokuyu sabitleyecektir. Paket halinde katalogda yer aldığı zaman kaçırmamanızı öneririm
☺️

Avon'da devrim ONLİNE kayıt olup sizde Avon ailemizde yerinizi alabilirsiniz.
ONLİNE KAYIT İÇİN TEMSİLCİ NUMARAM: 03990042
E-mail: g.beden@hotmail.com
https://kozmetik.avon.com.tr/magaza/gulbedensalci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder